Sinds januari 2008 kunt u via onze website korte vragen stellen aan één van onze medewerkers. U kunt hierbij denken aan vragen met betrekking tot uitslagen, vragen over medicatie, leefstijladviezen en vragen over klachten waar u al voor op het spreekuur bent geweest.
Wij streven er naar vragen binnen 4 werkdagen te beantwoorden. Voor dringende of spoedeisende zaken is dit dus niet de geschikte manier om contact met ons op te nemen. Hiervoor kunt u ons via de gewone of (in noodgevallen) de spoedlijn bereiken.
Vanaf januari 2022 maken wij gebruik van mijngezondheid.net. Via deze website (die ook in app vorm beschikbaar is) heeft u inzage in delen van uw dossier (oa uitslagen, correspondentie, delen van de verslaglegging). Ook kunt u langs deze weg vragen stellen in de vorm van een e-consult of afspraken maken. U heeft hiervoor een DigiD toegang met sms functie nodig of de DigiD app. Deze kunt u aanvragen via www.digid.nl.
U kunt u hier aanmelden voor Mijngezondheid.net.