Klachten Huisartsenpraktijk Kop van ’t Eiland
Een goed contact met uw huisarts en de medewerkers van de huisartsenpraktijk is heel belangrijk. Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de huisartsenpraktijk. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden of blijft u met vragen zitten. In dat geval raden wij u aan dit probleem snel bespreekbaar te maken met de huisarts. Dit kunt u doen door een afspraak te maken op het spreekuur of een klachtenformulier in te vullen. U kunt gebruik maken van het formulier op de website of een formulier ophalen bij de assistente en deze ingevuld weer in te leveren. De klachtencoordinator van de praktijk neemt dan contact met u op.
Klachten Huisartsenpost ’t Hellegat
Mocht u klachten hebben over de dienstverlening van de huisartsenpost dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de huisartsenpost. De gegevens kunt u vinden op de website van de huisartsenpost: www.haphellegat.nl
SKGE
Komt u er samen met de huisarts of de huisartsenpost niet uit dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De SKGE beschikt over onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionarissen die bij uw klacht kunnen bemiddelen. Ook faciliteert de SKGE meerdere, door het ministerie van VWS erkende, geschilleninstanties in de eerstelijns gezondheidszorg. U kunt de contact gegevens vinden op de website van de SKGE: www.skge.nl